2011. május 1., vasárnap

Anyák Napjára

Az Anyák Napi versek és virágcsokrok mellé, a már jól bevált szív bonbonok készültek. A diabetikus csokoládé megint kifogott rajtam, így remélem finomabbak lettek, mint ahogyan kinéznek.
A Nagymamámnak szánt doboz díszítésénél segítségemre volt egy égetőpáka és egy fém madárkás embossing/dombornyomó sablon. A doboz széleinek öregbítése és a madár dísz is a pákával készült. A sablon segítségével előégettem, majd szabad kézzel finomítottam a mintán.



A belső oldalra egy kedves vers került. Ez igazán jól jött, mivel a versike felénél elpityeregtem magam, így a Mamikám elolvashatta, hogy mivel akartam Őt köszönteni.

Drága, Kedves Édesanyák, Nagymamák, ezúton kívánok
Nagyon Boldog Anyák Napját!

1 megjegyzés:

  1. Te aztán jól meg tudsz lepni!
    Fantasztikus lett az égetésed! A madárka csodálatos rajta! De jó lenne megnézni, hogyan csináltad...

    VálaszTörlés