2012. március 22., csütörtök

Végre megszületett Pippi.hu!!!


Örömmel értesítelek benneteket, hogy hosszas várakozás után 2011.03.22-én 12 óra 48 perckor  megérkezett a világhálóra a Pippi.hu webáruház!


Remélem Ti is olyan örömmel fogadjátok, mint amilyen örömmel készítettem.
Sokáig váratott magára, de most végre megszületett!!! A Pippi.hu-n bepillantást nyerhetsz Te is, hogy sikerült-e megvalósítani egy „kislány” álmát.

A papírszerelemhez híven 2129 féle kreatív papírral várlak Titeket, melyek a többi termékhez hasonlóan azonnal, raktárról elérhetőek.


Ezúton is köszönöm Mindenkinek a kitartást, a sok kedves hozzászólást és a támogatást!

6 megjegyzés:

  1. Milyen örömteli pillanat!!! Sok-sok ezer vásárlót kívánok!:)

    VálaszTörlés
  2. Jajjjj, de nagyon jó! Ez egy történelmi pillanat! Már annyira szerettem volna....! Köszönöm! Kívánom, hogy minden úgy alakuljon, ahogy te szeretnéd! Sok sikert!

    VálaszTörlés
  3. Nem 2012.03.22? :-))
    GRATULÁLOK!!! Én már rendeltem is .-)

    VálaszTörlés
  4. Nem tudtam ellenállni, szuper dolgaid vannak, azt hiszem sokat fogok időzni Nálad!(pénztárcám bujkál előlem!)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök a hírnek!!!! Gratulálok és sok sikert kívánok, szuper dolgaid vannak.

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy az álmod megvalósult!! És örülök, hogy rádtaláltam :-) Sok sikert!
    Betty

    VálaszTörlés